Thursday, July 23, 2009

VemmaBuilder???

pengenalan

Vemma adalah sebuah perniagaan berkonsepkan MLM dan ianya sah serta mempunyai lesen AJL. Ianya ditubuhkan sejak tahun 2002 di USA dan kini mempunyai cawangan di 57 buah negara termasuk Malaysia. So, bab kukuh atautidak company ini sudah tidak diragukan lagi...memang kukuh.



Melakukan perniagaan Vemma agak mudah kerana ianya dilakukan 100% secara online. Anda berupaya mendapat downline dari seluruh dunia. Bila kita join Vemma, Vemma akan berikan dua website iaitu satunya untuk akaun dan satunya untuk promosi. Laman web Vemma juga dilengkapi dengan sistem autoresponder yang canggih yang akan membantu kita follow up prospek dengan mudah dan membantu mengembangkan rangkaian dengan cepat.

Produk utama Vemma adalah juice nutrisi manggis yang kaya dengan antioksida. Ianya dicipta dengan kulit manggis dan 135000 pakar dan saintis mengakui kulit manggis adalah antioksida yang paling berkesan untuk merawat kanser dan penyakit kronik seperti darah tinggi, diabetes, jantung dan sebagainya. JusVemma bukan sekadar jus biasa...ianya juga dicampurkan dengan 25% Aloe vera dan Teh Hijau serta tumbuhan yang hidup subur di kaki gunung berapi.
Adakah kita perlu menjual juice nutrisi manggis tu? TIDAK ! tak perlu.. Tetapi jika anda suka menjual, itu tiada masalah..lagi besar pendapatan anda.

Dalam Vemma, kita mengamalkan konsep bantu membantu. Anda hanya perlu membuka dua kaki, 1 kiri dan 1 kanan...kaki kiri, upline akan bantu...akan berikan anda dwline PERCUMA. dan anda hanya perlu fokus pada kaki kanan sahaja...

Anda akan sentiasa mendapat email daripada Vemma yang menyatakan ada org join bawah anda...kerana ia adalah limpahan dari upline..seronok tak? dapat duit PERCUMA lagi !
Dalam vemma, kita berpeluang mendapat sehingga 11 bonus. Bonusnya sangat menarik dan anda berpeluang mendapat RM3800 sehingga RM95000 seminggu. Vemma membayar secara mingguan, bukannya bulanan.


join free member di sini :

No comments:

Post a Comment